17 Ocak 2012 Salı

İnsan kaç kere aşık olur bilmiyorum.
Ben bir kere oldum.Ne zamandı bilmiyorum.İlk gün değildi sadece onun farkındayım.
Aylarca sonra aynı insanda o aşık olduğun kişiyi görmeyi umarsın. Beklentilerin seni yanıltmaz. Bazen gerçekten de görürsün.
Bir gün gelir o aşkı bile hissedemezsin. Aşkın bitmez sanırdın oysa. Bir bakarsın sen aynı sen değilsin yıllar sonra. Ona bakan gözler senin değil gibi. Bir yabancı gözüyle bakarsın sevdiğine. Kalp kırıkların fazla gelir. Söylediği her söz, neyle ilgili olursa olsun, canını acıtır. Ve bir sabah uyanırsın. Aşkla uyanmak yerine büyük bir üzüntüyle.
Aldatılmak. Bir, iki, üç... Sayısı önemli mi? Bir kız bir falda ilk fincanı açtığında aldatılmışsın der. Buruk bir gülümseme oluşur yüzünde.
Tanımadığın bir kız sana seni anlatır.
Eve gelirsin düşünürsün sonra. En son ne zaman mutlu oldun diye onla. Uyurken diye düşünürsün. Uyurken...
Bir insanla uyurken mutlu olmak demek, sadece uyurken kalbinin kırılmaması demekse eğer gitmek istersin.
İzin verilmez. Zorlanırsın tekrar denemeye. Unutmaya. Unutmak çare değil ki sevgili, ben seni affettim. Olanları unuttum zaten. Ben öyle bir unuttum ki kendimi unuttum, seni unuttum, bizi unuttum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder